Понад добу тривають важкі бої на Дебальцевській дузі, у смузі 54-ї мотопіхотної бригади. Бої тривають у "сірій зоні". Це район висоти 220, між селами Калинівка та Логвинове. Про це на своїй сторінці у Facebook написав головний редактор "Цензор.НЕТ" Юрій Бутусов, передають Патріоти України.
"Різке загострення обстановки на фронті. Понад добу тривають важкі бої на Дебальцевській дузі, у смузі 54-ї мотопіхотної бригади. Бої тривають у "сірій зоні". Це у районі висоти 220, між селами Калинівка та Логвинове, що поблизу Дебальцевого. Там противник розташував свій опорний пункт, який контролює підступи до Дебальцевого і є панівною висотою в цьому районі. Це та сама висота, в бою за яку 29 червня загинув доброволець "Правого сектора" Василь Сліпак і ще два українські військовослужбовці. Тоді наші "опорник" на висоті 220 взяли з ходу, утримували кілька годин. Потім прийшов наказ відступати", - написав він.
"Зараз у цьому районі знову бої. Це є грубим порушенням Мінських угод із боку Росії, оскільки вся Дебальцевська дуга за Мінськими угодами має бути під контролем українських військ. Наразі російська важка артилерія веде масований обстріл українських передових позицій. На жаль, підтверджується з різних джерел інформація про серйозні втрати. Є загиблі та поранені", - уточнив журналіст.
"Деталізувати інформацію наразі не можу. Немає стійкого зв'язку з передовими підрозділами, вони в бою. Ворожу артилерію придушити досі не вдалося. Бійці 54-ї бригади продовжують утримувати зайняті позиції, намагаються точно відповідати російським агресорам. Це важкий день для всієї України" , - резюмував Бутусов.
Трохи пізніше штаб АТО підтвердив загибель п’ятьох бійців ЗСУ за сьогодня на Світлодарській дузі. Бої тривають…
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...