Ідея використання військових літаків Ту-160 у цивільній авіації є "взірцем повного ідіотизму, зведеного до абсолюту". Про це написав російський авіаексперт Вадим Лукашевич на своїй сторінці у Facebook, передають Патріоти України.
Так авіаексперт відреагував на пропозицію президента РФ Володимира Путіна створити цивільну версію надзвукового літака на базі Ту-160. "Маючи дві вищі авіаційні освіти, вчений ступінь кандидата технічних наук і досвід роботи в ДКБ Сухого, резюмую – цивільна версія Ту-160, за збереження його вигляду (конструктивно-силової схеми з крилом змінної стріловидності), є верхом технічного ідіотизму, еталоном безграмотності й Еверестом дурості. Володимире Володимировичу, мої вітання – це джек-пот!" – наголосив він.
Експерт пояснив, що крім "нікчемної економічної ефективності" військовий Ту-160 має безліч технічних характеристик, які не підходять для комерційного використання літака. "Ту-160 – це не надзвуковий, а дворежимний літак, який може летіти на надзвуці тільки невеликі ділянки маршруту (нетривалий час, спалюючи на форсажі безліч палива), його основний крейсерський режим – дозвуковий", – розповів Лукашевич.
Він додав, що основу силової конструкції літака Ту-160 становить потужна балка-центроплан у його центрі, яка має витримувати 3000-тонні навантаження. "На Ту-160, в принципі, не можна зробити нормальний пасажирський салон, тому що центроплан ділить внутрішній простір на дві частини. Хіба що розміщувати вантажі і людей у двох великих ізольованих один від одного бомболюках до і після центроплана. Про ресурс і безпеку взагалі мовчу", – підсумував він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...