Реконструкція цієї дільниці тривала з березня по жовтень 2016 року. Наприклад, роз'їзди 376 км та 393 км обладнано пристроями централізованого управління стрілками та сигналами. З поста управління чергового по роз'їзду забезпечується управління стрілками та світлофорами. Робоче місце чергового по роз'їзду обладнано усіма засобами оперативно-технологічного зв'язку та поїзного радіозв'язку.
Блокпости на перегонах Комиш-Зоря – Розівка та Хлібодарівка – Волноваха обладнані напівавтоматичним блокуванням. Також встановлені світлофори. Відтепер пропускна здатність в напрямку Маріуполя збільшилася в півтора рази – до 22 пар вантажних та 5 пар пасажирських поїздів на добу. Збільшення обсягів перевезень у напрямку підприємств та портів Маріуполя дозволить своєчасно доставляти сировину й вивозити готову продукцію маріупольським металургійним підприємствам, покращить пасажирське сполучення.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...