Так, на запитання власного кореспондента УНІАН у Москві, чому ця інформація була обнародувана через два роки і не відповідає заявам російських військових про український Су-25 поблизу малайзійського літака, Пєсков зазначив, що про це можуть сказати в Міністерстві оборони РФ. «Я не можу кваліфіковано відповісти на ваше питання, воно потребує більш детальної й професійної підготовки, його слід адресувати моїм колегам у Міноборони. Я хочу звернути вашу увагу, що показання радарів чисте і первинне – це абсолютно різні картинки. Первинні свідчення – це картинка, яка несе дуже багато інформації технічного характеру, і вона, звичайно, більш повно відображає всю картину», - сказав Пєсков.
«Чому був потрібен час на формування цього нового пакета, думаю, мої колеги дадуть відповідь», - сказав він. Пєсков зазначив, що справа про катастрофу малайзійського «Боїнга» обрамлена «величезною кількістю спекуляцій, некваліфікованою, непрофесійною інформацією» і супроводжується укриттям і відмовою ряду країн надати «цілі масиви інформації, дані радарів».
«Російська сторона заявляла про те, що вона надала вичерпну інформацію, яка була у неї на руках щодо цієї трагедії. Але ми з жалем завжди наголошували, що не всі країни надали такий масив інформації. Деякі країни, наприклад, радарні дані не представили», - сказав він. «Існують різні точки зору, експертні, але й незаперечні факти. Безумовно, важливо робити висновки, враховуючи останню інформацію, яка була опублікована нашими військовими, - первинні дані радарів, які фіксували всі літальні апарати та об'єкти, які могли б стартувати або перебувати в повітрі на території, контрольованій на той момент ополченцями», - заявив Пєсков.
За його словами, дані однозначні, на цих даних ракети немає. «Відповідно, якщо була б ракета, то вона могла бути використана тільки з іншої території. Я не стверджую з якої — це справа фахівців. Це не гіпотеза, а однозначні дані, що грунтуються на первинних даних радарів. Це штука, з якою не посперечаєшся», - сказав Пєсков.
Нагадаємо, 21 липня 2014 р. у Міноборони Росії стверджували, що один український літак перебував у безпосередній близькості від малайзійського «Боїнга» в день катастрофи. Це нібито було "підтверджено даними російських радіолокаторів і кількома свідками з місцевих жителів, які зуміли розгледіти в повітрі на висоті 10 км "один, а може й два Су-25". Генеральний конструктор літака спростував російську версію аварії MH17 і заявив, що Су-25 не може збити літак, що летить на висоті 10500 метрів.
Також у РФ заявили, що в районі катастрофи MH17 не спостерігалося жодних сторонніх об'єктів, які могли стати причиною руйнування лайнера, а пуск ракети був здійснений з території, підконтрольній українській армії. Разом з тим слідство, проведене Радою безпеки Нідерландів, дійшло висновку, що літак «Малайзійських авіаліній» рейсу МН17 був збитий у повітрі над східною Україною ракетою «Бук».
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...