За лаштунками "Євробачення": Стало відомо, скільки коштував 90-секундний промо-ролик для фіналу

Відзнятий ролик має популяризувати Україну і буде показаний під час фінальної трансляції пісенного свята 13 травня.

Ілюстрація:Радіо Свобода

ПАТ "Національна громадська телерадіокомпанія України" уклало договір з ФОП Нещадим Теодор Вікторович на виготовлення відеоролика для фіналу пісенного конкурсу "Євробачення-2017" загальною вартістю 891,3 тис. грн. Про це повідомляється на сайті ProZorro, передають Патріоти України.

Згідно умов договору, переможець тендеру відзняв і змонтував 90 секундний промо-ролик з популяризацією України, який покажуть під час трансляції фіналу конкурсу, 13 травня.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...