За лаштунками "Євробачення": Стало відомо, скільки коштував 90-секундний промо-ролик для фіналу

Відзнятий ролик має популяризувати Україну і буде показаний під час фінальної трансляції пісенного свята 13 травня.

Ілюстрація:Радіо Свобода

ПАТ "Національна громадська телерадіокомпанія України" уклало договір з ФОП Нещадим Теодор Вікторович на виготовлення відеоролика для фіналу пісенного конкурсу "Євробачення-2017" загальною вартістю 891,3 тис. грн. Про це повідомляється на сайті ProZorro, передають Патріоти України.

Згідно умов договору, переможець тендеру відзняв і змонтував 90 секундний промо-ролик з популяризацією України, який покажуть під час трансляції фіналу конкурсу, 13 травня.

Навіщо в ліфтах встановлюють дзеркала? Причини можуть здивувати

субота, 28 червень 2025, 10:09

Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...

Дистанціювалися від війни...

середа, 28 травень 2025, 8:21

На сесії Парламентської асамблеї НАТО мав бути Петро Порошенко – як учасник делегації.Але офіс Зеленського з підручними з керівництва ВР вирішили його не пустити. От просто тому, що так вирішили.Тепер члени делегації – «слуги» скаржаться, що засідання ...