Авторитетне американське видання The Atlantic підготувало матеріал дослідників з Чикаго, котрі прийшли до досить провокаційному висновку, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости. Навчання в елітній школі не впливає на академічні успіхи учнів.
Чиказькі школи, для вступу в які треба пройти особливий відбір, порівнювали з іншими, ґрунтуючись на результатах тесту ACT (він демонструє, наскільки школярі готові до вступу в коледж). Вивчалися результати учнів, що надійшли в дев'яті класи в період між 2008 і 2011 роком. У порівнянні брали участь школярів зі схожими результатами минулих тестів, батьки яких приблизно однаково залучені в навчальний процес.
За умовами дослідження «піддослідні» мали проживати в одному районі, але вчитися в школах різного рівня. Звичайні школи розділили по рейтингу на сильні, середні і слабкі. Але з одним застереженням: далеко не всі з учасників дослідження вчилися в дійсно "поганих" школах - більшість відвідувало середньостатистичні заклади.
На перший погляд, результати виявилися цілком очікуваними: учні шкіл, в яких є особливий відбір, в середньому обійшли інших більш ніж на сім балів. Однак ця різниця в балах майже випарувалася, коли дослідники визначили, як на результати дітей вплинуло власне відвідування особливої школи. Бонус вийшов статистично незначний - всього півбала. Шанси на те, що учні закінчать такі особливі школи і попадуть у коледж, успішно закінчать, теж практично ніяк не відрізнялися від перспектив, які обіцяли менш привілейовані навчальні заклади.
Плюси шкіл з особливим відбором пов'язані з тим, що діти там більш старанно вчаться, а не з якимось надзвичайно високим рівнем викладання
Але в плані неакадемічних факторів школи з особливим відбором значно відрізнялися в кращу сторону: там учні частіше ходили на заняття і більше довіряли викладачам, а від занять їх усували рідше. Іншими словами, плюси шкіл з особливим відбором пов'язані з тим, що діти там більш старанно вчаться, а не з якимось надзвичайно високим рівнем викладання.
Що стосується інших трьох рівнів шкіл, дослідження також показало досить цікаву картину. Як і очікувалося, сильні значно відрізнялися від слабких. Однак розрив між сильними і середніми був не дуже помітний: так, через більш високу відвідуваность учні сильних шкіл набрали більше балів ACT. Однак успішно випускалися не частіше, ніж ті, хто відвідував середні. А університетські успіхи випускників сильних шкіл відрізнялися від результатів колишніх школярів з середніх знову ж на рівні статистичної похибки. Настільки ж незначно середні школи відрізнялися від слабких.
Тому, віддасте ви свою дитину в найдорожчу столичну школу або в звичайну, загальноосвітню - різниці особливої немає. Тут головне зуміти прищепити дитині спрагу до знань.
Командир екіпажу БПЛА "Кара Небесна" 4-ї Бригади оперативного призначення "Рубіж", НГУ Андрій Отченаш прокоментував інформацію про те, що до війська необхідно призвати ще 160 тис. людей. Свою думку він висловив в етері Еспресо, передають Патріоти Украї...
У Львові медики прооперували 19-річного Павла Колодія, який повністю розтрощив кисть, коли різав дрова бензопилою. У нього були пошкоджені усі пальці, кістки та сухожилля. Медики "зібрали" понівечену руку та змогли відновити її функцію. Про це повідоми...