Авторитетне американське видання The Atlantic підготувало матеріал дослідників з Чикаго, котрі прийшли до досить провокаційному висновку, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости. Навчання в елітній школі не впливає на академічні успіхи учнів.
Чиказькі школи, для вступу в які треба пройти особливий відбір, порівнювали з іншими, ґрунтуючись на результатах тесту ACT (він демонструє, наскільки школярі готові до вступу в коледж). Вивчалися результати учнів, що надійшли в дев'яті класи в період між 2008 і 2011 роком. У порівнянні брали участь школярів зі схожими результатами минулих тестів, батьки яких приблизно однаково залучені в навчальний процес.
За умовами дослідження «піддослідні» мали проживати в одному районі, але вчитися в школах різного рівня. Звичайні школи розділили по рейтингу на сильні, середні і слабкі. Але з одним застереженням: далеко не всі з учасників дослідження вчилися в дійсно "поганих" школах - більшість відвідувало середньостатистичні заклади.
На перший погляд, результати виявилися цілком очікуваними: учні шкіл, в яких є особливий відбір, в середньому обійшли інших більш ніж на сім балів. Однак ця різниця в балах майже випарувалася, коли дослідники визначили, як на результати дітей вплинуло власне відвідування особливої школи. Бонус вийшов статистично незначний - всього півбала. Шанси на те, що учні закінчать такі особливі школи і попадуть у коледж, успішно закінчать, теж практично ніяк не відрізнялися від перспектив, які обіцяли менш привілейовані навчальні заклади.
Плюси шкіл з особливим відбором пов'язані з тим, що діти там більш старанно вчаться, а не з якимось надзвичайно високим рівнем викладання
Але в плані неакадемічних факторів школи з особливим відбором значно відрізнялися в кращу сторону: там учні частіше ходили на заняття і більше довіряли викладачам, а від занять їх усували рідше. Іншими словами, плюси шкіл з особливим відбором пов'язані з тим, що діти там більш старанно вчаться, а не з якимось надзвичайно високим рівнем викладання.
Що стосується інших трьох рівнів шкіл, дослідження також показало досить цікаву картину. Як і очікувалося, сильні значно відрізнялися від слабких. Однак розрив між сильними і середніми був не дуже помітний: так, через більш високу відвідуваность учні сильних шкіл набрали більше балів ACT. Однак успішно випускалися не частіше, ніж ті, хто відвідував середні. А університетські успіхи випускників сильних шкіл відрізнялися від результатів колишніх школярів з середніх знову ж на рівні статистичної похибки. Настільки ж незначно середні школи відрізнялися від слабких.
Тому, віддасте ви свою дитину в найдорожчу столичну школу або в звичайну, загальноосвітню - різниці особливої немає. Тут головне зуміти прищепити дитині спрагу до знань.
Це не був Ісус? Знакова християнська реліквія - Туринська плащаниця - насправді могла бути витвором середньовічного мистецтва, а не полотном, у яке загорнули тіло Христа після розп’яття. Такий висновок зробив бразильський 3D-дослідник Цицеро Мораес піс...
Заклади освіти надсилають до ТЦК інформацію про випускниць, які мають медичну або фармацевтичну освіту. Далі відбувається автоматична постановка на військовий облік, пояснює Катерина Аніщенко, адвокатка, передають Патріоти України. Але, жінка протягом ...