Ідеальна фігура: Вчені знайшли спосіб побороти тягу до нездорової їжі

​Фізична активність захищає людей від переїдання і пов'язаного з ним бажання їсти нездорову їжу - багато мучного, смаженого, фастфуда.

Фізична активність гарантує імунітет від переїдання. Фото: Медпортал.

Регулярні фізичні вправи зменшують апетит до жирної і нездорової їжі, - такі висновки зроблені в новому дослідженні британських учених. Про цей проект співробітників Університету Лідса розповідають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Вчені переконалися в тому, що фізична активність захищає людей від переїдання і пов'язаного з ним бажання їсти нездорову їжу - багато мучного, смаженого, фастфуда. Дослідники прийшли до такого висновку, спостерігаючи 180 добровольців у віці від 18 до 70 років.

Учасники експерименту носили на собі пристрої, що стежили за рівнем їх фізичної активності. Таким чином з'ясувалося: чим більше люди рухаються, тим менше їх тягне на все шкідливе.

"Тим, хто приділяв фізичній активності більше трьох годин в день, на 15% менше хотілося їсти жирну їжу. Такі добровольці в цілому бажали продуктів з низьким вмістом жирів. У тих учасників, які приділяли фізичним навантаженням менше 80 хвилин в день, тяга до шкідливої їжі виявилася набагато сильнішою", - розповіли автори дослідження.

Симптоматично, що в ході іншого експерименту, який проводився паралельно, медики отримали практично ті ж результати. Двом групам добровольців давали два види каші - з високим і низьким рівнем калорій. Виявилося, що фізично активні люди після з'їденої висококалорійної каші їли їжу вже з меншою кількістю калорій, - в той час як інші учасники обидва рази вживали однакову по високій калорійності їжу.

Лікарі нагадали, що фізична активність - це не обов'язково наполегливі тренування в спортзалі. Важливо рухатися в принципі, не проводячи багато часу в статичному положенні, переконані вони.

Біженці будуть під ковпаком? Україна починає обмін інформацією про рахунки з сотнею країн