Перші пожежні автомобілі з'явилися на початку ХХ століття в США, передають Патріоти України.
Головним плюсом такої заміни стало те, що людина більше не залежала від здоров'я коня. Більше того, пожежна машина швидше прибувала на місце виклику.
На території України перші пожежні авто з'явилися за часів царської Росії 1904 року. Автомобіль був створений на заводі "Фрезе і Ко", мав одноциліндровий двигун потужністю 8 к.с., призначався для доставки до місця пожежі протипожежної команди з десяти осіб. До складу обладнання входили дві драбини, стендер (колонка гідранта) і рукави довжиною 80 сажнів. Після революції лишилося всього 13 таких авто.
У період 1926—1932 років в СРСР розпочали планомірне виробництво пожежних автонасосів. Першою такою автомашиною був автонасос АМО-Ф-15. Вантажопідйомність шасі 1,5 т, потужність двигуна - 30 кВт. Ротаційно-поршневий насос міг подавати 720—940 л/хв води. Її запас на машині був 350 л, протипожежна обслуга становила 8 осіб.
ПМГ-3, ПМЗ-9 і ПМЗ-10 були першими пожежними автомобілями, створеними безпосередньо на території України, на Прилуцькому заводі протипожежної техніки "Пожмашина". Це були пожежні автомобілі з закритими пасажирськими кабінами для бійців, закритим кузовом для пожежно-технічного озброєння, заднім розташуванням насоса продуктивністю 25 л/с та іншими вдосконаленнями.
До слова, Прилуцький завод протипожежної техніки "Пожмашина" діє й досі та виробляє 600 одиниць техніки на рік, в тому числі і для експорту в різні країни.
Китайський полонений розповів, як потрапив до російської армії та поділився, що в його взводі було лише кілька китайців. Про це повідомляють Патріоти України із посиланням на інтерв'ю полоненого китайця Ванга Гуанцзюна під час телемарафону. "Я так само...
Країна-агресор Росія активно вербує іноземних жінок на роботу на заводах, що виробляють дрони типу Шахед, якими потім російські окупанти атакують Україну. Про це 25 квітня повідомляє агентство Bloomberg із посиланням на власні джерела, передають Патріо...