Розв'язати проблему з дефіцитом палива в Україні не вдасться швидко навіть попри підтримку європейських країн. Керівник з політичних питань Київської школи економіки Павло Кухта пояснює, що іноземні нафтопереробні та транспортні галузі ніхто не готував до такої ситуації, передають Патріоти України.
"Ба більше, енергетична криза у всьому світі диктує підняття цін. Якщо продають пальне за кордоном за ціну, еквівалентну 45−50 гривням, то бізнес ніяк не може його закупити з обмеженням цін в продажу в 37 гривень в Україні. Тому тут або висока ціна, або без пального. Третього немає. Принаймні, поки що. Україна зараз споживає в середньому на день, за дуже приблизними підрахунками, близько 5000 тон бензину та до 15000 тон дизелю. В цілому у нас, за повідомленнями Мінекономіки, з приватних та державних (доступних для цивільного сектору) запасів залишилось на ринку 92500 тон бензину та 81400 тонн дизелю. Тобто приблизно на 20 днів споживання бензину та на 5−6 днів - дизелю", - пише він у блозі для НВ.
Експерт пропонує два рішення проблеми:
Протягом 2024 року хліб подорожчав на 17-21%, і зростання цін триватиме у 2025 році. Основними причинами є подорожчання сировини, підвищення витрат на енергоресурси та податковий тиск на виробників. Про це розповіла головна наукова співробітниця відділ...
В Україні під час перевірок (інвентаризації) пенсійних справ можуть знизити розмір виплат. Наприклад, Пенсійний фонд може встановити, що частина зарплати або стажу для обчислення пенсії була врахована безпідставно. Про це пише видання "На пенсії", пер...