
Згідно з новим дослідженням, ваш улюблений алкогольнйи напій – вино – може підвищити загальний ризик раку, передають Патріоти України.
Дослідники ретельно вивчили результати понад 40 досліджень, які пропрацьовували ризики та переваги червоного та білого вина, зокрема те, як воно впливає на ризик раку. Результати були опубліковані в журналі Nutrients.
Так, вченими було виявлено, що розхвалені протиракові властивості червоного вина насправді не перекривають той ризик, який створює алкогольний напій, залежно від того, скільки ви п’єте.
"Кожні додаткові 10 (грамів) передбачуваного етанолу (наприклад, приблизно одна склянка) червоного вина на день були пов’язані зі збільшенням загального ризику раку на 5%", – зазначили вчені.
На завершення дослідники визначили, що в дискусії про те, яке вино корисніше, обидва вина мали подібний ризик раку. Єдина відмінність, яку вони бачили, полягала в тому, що біле вино підвищувало ризик раку шкіри.
Дослідники оприлюднили заяву, в якій стверджували: "Наші результати дали важливе повідомлення для громадської охорони здоров’я про те, що вживання червоного вина може бути не кращим, ніж вживання білого вина з точки зору ризику раку".
Незважаючи на те, що червоне вино часто рекламують через високий вміст поліфенолів і ресвератролу, які були ідентифіковані як протиракові сполуки, виявляється, що вміст алкоголю в ньому може звести нанівець ці переваги через відоме підвищення ризику раку через алкоголь.
Правильно підібраний сніданок може стати хорошою основою для підтримки здоров'я травної системи. Гастроентерологи рекомендують поєднувати в першому прийомі їжі грецький йогурт, горіхи та фрукти, передають Патріоти України. Таке поєднання забезпечує орг...
Ви чудово харчувалися протягом дня, але після 21:00 ноги самі несуть вас до холодильника. Це не відсутність сили волі, а складний психофізіологічний механізм, передають Патріоти України. Увечері, коли робочі завдання виконані, а зовнішній шум вщухає, н...