Можна "влетіти" на гроші! Найпоширеніші помилки при купівлі вживаного авто

Купівля автомобіля з пробігом часто виглядає як гарна угода — візуально привабливе авто, доступна ціна, приємний продавець. Проте за фасадом ідеального стану можуть ховатися проблеми, які здатні не лише зіпсувати задоволення від покупки, а й вимагати значних фінансових витрат. Про це пише ua motors, передають Патріоти України.

Найчастіше ключовий промах покупця — це закоханість у машину ще до її перевірки. Людина бачить дизайн, уявляє себе за кермом — і логіка відключається. Навіть якщо кузов в іржі, салон затертий, а коробка «підштовхує» на холодну, рішення вже прийнято. Продавець це відчуває та починає приховувати недоліки, називаючи їх «особливостями моделі».

Ще одна небезпека — довіра до документів без перевірки. Один власник у свідоцтві про реєстрацію не гарантує, що авто не було у таксі, в лізингу чи в корпоративному користуванні. Без перевірки за VIN-кодом покупець ризикує придбати машину із забороною на реєстрацію, штрафами, арештом або навіть у заставі. У деяких випадках через кілька місяців власник отримує повістку до суду, бо продавець не мав права укладати угоду.

Розповсюджений міф — що «дрібні недоліки легко виправити». Насправді авто з перевареними порогами чи слідами відновлення після ДТП може мати проблеми з геометрією кузова, вологість у салоні, дефекти лакофарбового покриття. Навіть «легенький поштовх» коробки передач може вказувати на майбутній ремонт, який обійдеться у десятки, а то й сотні тисяч гривень.

Ще одна поширена проблема — скручений пробіг. За словами автоекспертів, це трапляється майже завжди. Показник на одометрі часто не відповідає дійсності: насправді авто може мати втричі більший пробіг. Це означає — зношену підвіску, старе мастило, неремонтовану трансмісію, зношений ремінь ГРМ. Особливо це стосується дизельних кросоверів і преміум-моделей, де двигун ще «тягне», а все інше — вже «втомилось».

Багато покупців покладаються на «свого» майстра. Проте без спеціального обладнання навіть найдосвідченіший механік не зможе оцінити стан турбіни, варіатора, не вичитає помилки в електроніці. Дилерська діагностика коштує кілька тисяч гривень, але може врятувати від неприємностей, що вартуватимуть удесятеро більше.

Тест-драйв — ще один критичний момент. Обмеження кількома колами навколо будинку — це помилка. Під час справжньої поїздки поза містом можуть проявитися гул трансмісії, ривки коробки, проблеми з рульовим керуванням чи підвіскою. А це — ознаки серйозних поломок.

Також часто нехтують юридичними нюансами. Договір завантажили з інтернету, підписали на коліні, дані вписали від руки — і поїхали в МРЕВ. Але без офіційного оформлення через юриста або державні сервіси у разі ДТП чи спору з колишнім власником доведення права власності може стати квестом.

Останній, але не менш важливий момент — резерв на ремонт. Покупець викладає всі заощадження за авто, не залишаючи грошей на базове обслуговування. А воно може включати заміну мастил, рідин, гальмівної системи, акумулятора, свічок. Мінімальний набір після купівлі — це витрати на 15–30 тисяч гривень.

Оси будуть летіти геть, якщо відчують запах однієї "ненависної "рослини

п’ятниця, 27 червень 2025, 18:53

Спекотне літо приносить не тільки сонячний вітамін D, а й небажаних гостей - ос, які літають навколо будинків і садів у пошуках їжі. Хоча оси корисні для запилення і боротьби зі шкідниками, їхні часті укуси можуть доставляти дискомфорт і навіть бути не...

А ви це знали? Що не потрібно додавати у фарш для котлет, щоб не зіпсувати їх

п’ятниця, 27 червень 2025, 18:30

Домашні котлети – дуже ситна і смачна страва, яку можна готувати з будь-якого м'ясного фаршу, а також і просто з овочів, крабових котлет, а також із печінки. Щоб котлети не розпадалися, потрібно знати деякі кулінарні секрети, передають Патріоти України...