І все закладає в тарифи та збитки: "Укрзалізниця" щодня губить тонни зерна і руди через діряві вагони

Першими забили на сполох виробники зерна, слідом за ними – металурги. Через дірки в підлозі товар просто висипається з вагонів на колії.

Руду вантажать у діряві вагони. Фото: скріншот з відео.

Укрзалізниця перебуває на межі техногенної катастрофи, бо перевізник більше не спроможний виконувати свої транспортні зобов'язання. За останні кілька років кількість вагонів скоротилася в десятки разів, а робочих залишилося дуже мало – у справному стані менше 10 тисяч, йдеться в сюжеті ТСН. Новину передають Патріоти України.

Першими забили на сполох виробники зерна, слідом за ними – металурги. Через дірки в підлозі товар просто висипається з вагонів на колії. Нестача вагонів створює неочікувані для виробників черги у виконанні замовлень. Через зриви поставок Україна вже втрачає мільярдні прибутки.

Зернотрейдер Владислав Демчик працює в Україні на американську компанію. За океаном із задоволенням купують зерно та кукурудзу. До Укрзалізниці у них кілька запитань. Крім браку вагонів нарікають і на зникнення товарів. "Постає питання, яким чином зникає тонна, дві, три тонни. Скажімо, кукурудза. В одному вагоні можна провести 65 тонн кукурудзи. Інколи бувають втрати 3–4 тонни, інколи більше. Вартість тонни кукурудзи – 4500 гривень", - каже він.

Зі стану вагонів напрошується висновок, що товари зникають не через крадіжки, а просто тікають через дірки. Старі вагони наскоро латають деревиною і задувають монтажною піною. Нове керівництво Укрзалізниці вперше за багато років почало виділяти значні кошти на ремонт старих вагонів і навіть запланувало купувати – наступного року планують побудувати тисячу нових вагонів. Але цього вочевидь недостатньо, каже директор центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

Він упевнений, що виробництво українських вагонів підштовхне і інші галузі економіки. "Це дає заробити не лише залізниці. Це дає можливість взагалі запустити значною мірою виробничий цикл. Оскільки для того, щоб випустити вагон, працює вагонобудівний завод, працює завод з виробництва лиття, працює завод з виробництва коліс, працюють металургійні заводи, які мають виробити сталь", - пояснив він.

Народний депутат, а за сумісництвом президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко каже, що в Україні є три робочі заводи-виробники вагонів. Їх треба завантажувати, інакше вони зникнуть. "Їх було п'ять, зараз три, і невідомо, чи будуть ще існувати, якщо вони ще рік будуть стояти, не працювати. Знос вагонів у нас сьогодні становить близько 80%. Для такої кількості вагонів – це треба десь років 5 роботи з повним завантаженням усіх наших заводів", - пояснив нардеп. П'ять років тому всі українські заводи виробляли більше 30 тисяч вагонів на рік. Частину з них віддавали Укрзалізниці, частину продавали за кордон. Торік виробили лише 500 вагонів на трьох.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...