Будівництво скандального Кримського мосту стартувало в 2015 році. Міст завдовжки 19 км повинен з'єднати анексований півострів в районі міста Керч з Таманським півостровом в Краснодарському краї. Вартість споруди оцінюється в 228,3 мільярда рублів, а це понад 4 млрд доларів. У РФ стверджують, що будівництво автомобільної частини моста завершиться в грудні 2018 року, в 2019 році - по залізничній частині.
Ще на підготовці до будівництва безліч українських, російських і світових експертів заявили, що міст побудувати не зможуть, а якщо і зможуть, то простоїть він не довго. Через три роки будівництва ми неодноразово спостерігали підтвердження цих заяв. Що в підсумку зруйнує Кримський міст, розбирався Обозреватель, інформують Патріоти України.
"Немає дна"
Кримський міст будується на місці розлому земної кори, в районі якого вже почалися опади конструкцій будівлі. У коментарі "Обозревателю" екс-член експертної Ради загальноросійського інституту екологічної експертизи "ЕкоЕкс" Олена Васильєва пояснила: "Зрушення земної кори зупинити в будь-якому місці просто неможливо. І дна в цьому місці розлому немає. Геологи неодноразово намагалися заміряти глибину цього розлому і не змогли цього зробити ніякими сучасними пристроями".
Висока сейсмологічна зона
Місце будівництва Кримського мосту знаходиться на стику тектонічних плит. Неподалік від протоки знаходиться стик відразу декількох таких плит: Скіфська плита, Індоло-Кубанський прогин, Великий Кавказ, Гірський Крим. Коли плити рухаються, відбуваються землетруси. Саме південне узбережжя Криму і Керченська протока вважаються дуже сейсмологічно активною ділянкою. Неможливо спрогнозувати точні дати, але землетруси регулярно відбуватимуться, через що міст буде розривати.
Міграція льодів
В період сильних морозів замерзає частина Азовського моря, згодом після відлиги великі крижини рухаються за течією, і це може бути небезпечно для цього мосту, він може отримати пошкодження і не функціонувати.
У 1945 році саме лід став причиною руйнування Керченського моста, після чого його вже не відновили.
Крім льодів є ще й небезпека у вигляді льодоходу. Свого часу за вказівкою Сталіна в цьому районі був побудований залізничний міст в 1944 році, який був зруйнований льодоходом.
Екологічна складова
Фахівці на всі сторони сурмлять про небезпеку будівництва Кримського моста для екології. І не дивно, через буріння і забивання паль гинуть дельфіни, котрі піддаються гідроакустичному удару.
"Якщо там буде стояти міст, дельфіни навряд чи зможуть мігрувати, бо будуть уникати вібрацій, які створює будівництво і транспорт. Уже зараз значно збільшилася кількість дельфінів, які викидаються на берег. Для цього виду ссавців нестерпний шум, адже дельфіни орієнтуються в просторі за рахунок звуку", - розповів еколог Міжнародної благодійної організації "Екологія-право - людина" Олексій Василюк.
Крім цього, при будівництві Керченського моста піднімається мул, що є в тій частині моря найбільш забрудненим, через що гине риба. А вимивання піску негативно впливає на популяцію риби, що негативно вплине на рибальську галузь регіону.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...