Хіти тижня. Людство як зона недорозвинутого карантину: Вчених спантеличило блокування позаземних радіосигналів низької частоти на шляху до Землі

Фото:скрін відео

Вчені, які вивчають радіосигнали з глибокого космосу, виявили дещо надзвичайно неочікуване. Вони не виявили жодних радіо-хвиль на низьких частотах, передають Патріоти України.

І це робить космологічний феномен ще більш дивним. Швидкі радіо-спалахи (FRB) – це сигнали, які надходять від невідомого джерела в глибокому космосі. Перші такі сигнали були виявлені в 2007 році. З того часу ще кілька десятків подібних спалахів були задокументовані.

Вважається, що вони надходять від подій, які супроводжуються викидом великої кількості енергії. Оскільки сигнали тривають лише кілька мілісекунд, виявити точне джерело їхнього походження дуже важко.

Втім, вчені змогли відстежити один FRB і виявити, що він надходить з карликової галактики за три мільярди світлових років від Землі. Це був не звичайний сигнал, оскільки він повторювався. Це дозволило вченим відстежити його і спробувати визначити його джерело. Усі інші FRB виявилися одноразовими подіями, що робить їх дослідження надзвичайно складним.

Команда вчених з австралійського Університету Картін на чолі з Марцінем Соколовським виявили, що FRB не спостерігаються на низьких частотах.

Дослідники направили на одну і ту ж ділянку неба два телескопи:MWA і CSIRO Australian SKA Pathfinder. Останній був використаний для виявлення десятків сигналів з глибокого космосу, про які писали в журналі Nature. Але в той час, як ASKAP виявляв нові FRB, інший телескоп не помічав нічого.

«Коли ASPAP бачить ці надзвичайно яскраві події, а MWA – ні, це говорить нам про те, що відбувається дещо дійсно неочікуване. Або швидкі радіо-спалахи не транслюються на низьких частотах, або ці сигнали блокують на шляху до Землі», - сказав Соколовський.

Джерело: Newsweek

Проросійські бойовики готують провокації на окупованій Луганщині

неділя, 10 жовтень 2021, 21:12

Росія та підконтрольні їй бойовики "ЛНР" готують нові збройні провокації у Луганській області. Кремль планує звинуватити Україну в загостренні бойових дій, зірвати відкриття нових КПВВ і спробувати схилити Київ до власного плану виконання Мінських угод.

Арешт Саакашвілі: причини та можливі наслідки для України