Хроніки "наддержави": "Архаїчний" самописець Ту-154, який потонув у морі, ніхто не може розшифрувати, – ЗМІ

Бортовий самописець літака є, по суті, котушковим магнітофоном зразка 1980-х років і для отримання з нього повноцінної інформації сьогодні немає обладнання.

На місці аварії Ту-154. Фото: Газета.ру.

За результатами аналізу записів чорної скриньки літака Ту-154Б-2 Міноборони РФ, який розбився 25 грудня відразу після вильоту з Сочі, експерти не виявили суттєвих відхилень в роботі систем літака. Причиною катастрофи, на їхню думку, стали помилки екіпажу, пише КоммерсантЪ. Новину передають Патріоти України із посиланням на ТСН.

Однак, які саме дії льотчиків привели до загибелі всіх 92 людей, які перебували на борту, з'ясувати поки не вдається. Зазначається, що проблема в тому, що бортовий самописець літака є, по суті, котушковим магнітофоном зразка 1980-х років і для отримання з нього повноцінної інформації сьогодні немає обладнання.

За даними видання, проблема виникла через те, що співробітники Науково-дослідного центру експлуатації і ремонту авіатехніки ВПС Міноборони РФ "давно забули, як працювати з плівкою". Відомо, що всі технічні параметри останнього польоту Ту-154, виробленого в 1983 році, були записані на аналоговий прилад, що зовні нагадує котушковий магнітофон, подібний до тих, що були поширені в кінці минулого століття.

Сам механізм і плівка виявилися в нормальному стані, і військовим експертам вдалося досить швидко отримати записані на магнітний носій основні параметри польоту. Однак при спробі розшифрувати і проаналізувати отримані дані виникли складності.

"Справа в тому, що цифри і графіки потрібно було тарувати з урахуванням правильного підбору швидкості механізму протягування стрічки і його зносу, врахувати биття стрічки, яке давало пристойні відхилення в параметрах, певні труднощі виникли і в синхронізації технічних даних з інформацією мовного самописця. Проблема виявилася в тому, що для роботи з "касетником" у центрі ВПС не залишилося ні обладнання, ні фахівців", - йдеться у повідомленні.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...