Однак, які саме дії льотчиків привели до загибелі всіх 92 людей, які перебували на борту, з'ясувати поки не вдається. Зазначається, що проблема в тому, що бортовий самописець літака є, по суті, котушковим магнітофоном зразка 1980-х років і для отримання з нього повноцінної інформації сьогодні немає обладнання.
За даними видання, проблема виникла через те, що співробітники Науково-дослідного центру експлуатації і ремонту авіатехніки ВПС Міноборони РФ "давно забули, як працювати з плівкою". Відомо, що всі технічні параметри останнього польоту Ту-154, виробленого в 1983 році, були записані на аналоговий прилад, що зовні нагадує котушковий магнітофон, подібний до тих, що були поширені в кінці минулого століття.
Сам механізм і плівка виявилися в нормальному стані, і військовим експертам вдалося досить швидко отримати записані на магнітний носій основні параметри польоту. Однак при спробі розшифрувати і проаналізувати отримані дані виникли складності.
"Справа в тому, що цифри і графіки потрібно було тарувати з урахуванням правильного підбору швидкості механізму протягування стрічки і його зносу, врахувати биття стрічки, яке давало пристойні відхилення в параметрах, певні труднощі виникли і в синхронізації технічних даних з інформацією мовного самописця. Проблема виявилася в тому, що для роботи з "касетником" у центрі ВПС не залишилося ні обладнання, ні фахівців", - йдеться у повідомленні.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...