
Однак, які саме дії льотчиків привели до загибелі всіх 92 людей, які перебували на борту, з'ясувати поки не вдається. Зазначається, що проблема в тому, що бортовий самописець літака є, по суті, котушковим магнітофоном зразка 1980-х років і для отримання з нього повноцінної інформації сьогодні немає обладнання.
За даними видання, проблема виникла через те, що співробітники Науково-дослідного центру експлуатації і ремонту авіатехніки ВПС Міноборони РФ "давно забули, як працювати з плівкою". Відомо, що всі технічні параметри останнього польоту Ту-154, виробленого в 1983 році, були записані на аналоговий прилад, що зовні нагадує котушковий магнітофон, подібний до тих, що були поширені в кінці минулого століття.
Сам механізм і плівка виявилися в нормальному стані, і військовим експертам вдалося досить швидко отримати записані на магнітний носій основні параметри польоту. Однак при спробі розшифрувати і проаналізувати отримані дані виникли складності.
"Справа в тому, що цифри і графіки потрібно було тарувати з урахуванням правильного підбору швидкості механізму протягування стрічки і його зносу, врахувати биття стрічки, яке давало пристойні відхилення в параметрах, певні труднощі виникли і в синхронізації технічних даних з інформацією мовного самописця. Проблема виявилася в тому, що для роботи з "касетником" у центрі ВПС не залишилося ні обладнання, ні фахівців", - йдеться у повідомленні.
Повідомлення про знайдені при обшуку в Єрмака окультні предмети наштовхнули на важливу тему. Навіть поява пізніше версії, що про "ляльку вуду" тощо — це такий жарт, не скасовує ані важливості, ані теми. Адже чимало людей пам'ятають кількість амулетів, ...
Популярний міф про те, що у жінок мозок деградує швидше, ніж у чоловіків, спростували науковці з Університету Осло. Як виявилося, процес нормального старіння не чинить на жіночий мозок сильнішого впливу, ніж на чоловічий. Про це йдеться у дослідженні, ...