
У російському Челябінську Управління Федеральної антимонопольної служби (ФАС) оштрафувало мікрофінансову організацію "Зручні гроші" за використання молитви "Отче наш" у рекламі. Про це пише ZIK, передають Патріоти України.
Антимонопольна служба визнала, що використання в рекламному повідомленні релігійних християнських символів порушує законодавство про рекламу, оскільки може бути образливим для почуттів віруючих. Компанії видали припис про припинення поширення зазначеної реклами. В даний час організація не погоджується з рішенням Челябінського УФАС Росії в Арбітражному суді Челябінської області.
УФАС дізналося про про порушення закону про рекламу цією фірмою ще в травні. Тоді гендиректор "Зручних грошей" Василь Орлов заявив, що в рекламі немає нічого образливого. Адже серед клієнтів компанії "багато православних", для яких і були надруковані календарі. Глава мікрофінансової компанії також заявив, що календарі з молитвою лежали в офісах "Зручних грошей", де їх могли взяти бажаючі, але їх не роздавали як рекламні матеріали.
Повідомлення про знайдені при обшуку в Єрмака окультні предмети наштовхнули на важливу тему. Навіть поява пізніше версії, що про "ляльку вуду" тощо — це такий жарт, не скасовує ані важливості, ані теми. Адже чимало людей пам'ятають кількість амулетів, ...
Популярний міф про те, що у жінок мозок деградує швидше, ніж у чоловіків, спростували науковці з Університету Осло. Як виявилося, процес нормального старіння не чинить на жіночий мозок сильнішого впливу, ніж на чоловічий. Про це йдеться у дослідженні, ...