
У російському Челябінську Управління Федеральної антимонопольної служби (ФАС) оштрафувало мікрофінансову організацію "Зручні гроші" за використання молитви "Отче наш" у рекламі. Про це пише ZIK, передають Патріоти України.
Антимонопольна служба визнала, що використання в рекламному повідомленні релігійних християнських символів порушує законодавство про рекламу, оскільки може бути образливим для почуттів віруючих. Компанії видали припис про припинення поширення зазначеної реклами. В даний час організація не погоджується з рішенням Челябінського УФАС Росії в Арбітражному суді Челябінської області.
УФАС дізналося про про порушення закону про рекламу цією фірмою ще в травні. Тоді гендиректор "Зручних грошей" Василь Орлов заявив, що в рекламі немає нічого образливого. Адже серед клієнтів компанії "багато православних", для яких і були надруковані календарі. Глава мікрофінансової компанії також заявив, що календарі з молитвою лежали в офісах "Зручних грошей", де їх могли взяти бажаючі, але їх не роздавали як рекламні матеріали.
Китайський біотехнологічний стартап Lonvi Biosciences заявив про розроблення експериментальної пігулки з екстрактом виноградних кісточок, яка, за словами компанії, здатна суттєво подовжити тривалість життя людини - аж до 150 років, передають Патріоти У...
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...