У всі часи людина залишається "досить страшенною сволотою", "тонка позолота цивілізованості" якої легко стирається під час першої-ліпшої надзвичайної ситуації. Таку думку під час лекції "Герої нашого часу і як ними стати" в рамках конференції "Змінюй світ - DIGITALE" висловив російський публіцист Олександр Невзоров, передають Патріоти України.
"Людина все-таки досить страшенна сволота, і такою буде завжди. Із цим треба змиритися", - заявив він. Аргументуючи свою тезу, публіцист розповів про те, що "наш мозок, принаймні, його командна структура, утворилися за часів далекого палеоліту, коли виживати допомагали тільки злодійкуватість, злість, агресивність та хіть". За його словами, "ще й досі це все є домінуючим у нашому мозку. Ним досі керують ті структури, які утворилися першими".
Невзоров не став заперечувати наявність емпатії та інших позитивних якостей у людей. Проте, він переконаний у тому, що "їх легко зносить перший же напад злоби чи похоті", оскільки ці якості "свого часу не брали участі в процесі виживання".
На думку публіциста, люди - "досить небезпечні істоти", але вони не є небезпечними в ситуаціях, коли "немає особливих приводів і особливих можливостей конфліктувати", коли має місце "нормальне налагоджене життя" і "немає особливих приводів і особливих можливостей конфліктувати".
Проте, "пройшовши вісім воєн і спостерігаючи homo у всіх його проявах, я можу сказати, що ця дуже тонка позолота цивілізованості стирається дотиком одного пальця у якійсь надзвичайній ситуації або війні - і все. Всі ті люди, які здаються такими чарівними і милими, змінюються на 100%", - запевнив Невзоров.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...