У зеленій "вуалі": Сьогодні повз Землю пройде комета Неймовірний Халк

Небесне тіло пройде на відстані 112 млн км від Землі.

Комету не буде видно із Землі. Фото: ЕРА.

7 серпня на відносно близькій за космічними мірками відстані від Землі пройде комета З/2017 S3. Про це повідомляє Live Science, передають Патріоти України.

Комета дістала назву Неймовірний Халк через величезну газову хмару зеленого кольору навколо неї. Небесне тіло пройде на відстані 112 млн км від Землі. Комету не вдасться побачити неозброєним оком, оскільки вона пройде дуже близько до Сонця.

16 серпня комета підійде до Сонця і попрямує за межі Сонячної системи. Уперше Халка помітили 23 грудня 2017 року вчені, які працюють із телескопом PanSTARRS на Гаваях.

Затримання терориста Косяка має всі ознаки спланованої операції спецслужб РФ.

субота, 23 жовтень 2021, 22:04

Додам, що на користь версії про сплановану провокацію Росії свідчить і той факт, що вона сталася у т.зв. «зоні розведення», в момент присутності патруля Спеціальної моніторингової місії (СММ) ОБСЄ. Більше того, безпекових гарантій з боку української сторо

Проросійські бойовики готують провокації на окупованій Луганщині

неділя, 10 жовтень 2021, 21:12

Росія та підконтрольні їй бойовики "ЛНР" готують нові збройні провокації у Луганській області. Кремль планує звинуватити Україну в загостренні бойових дій, зірвати відкриття нових КПВВ і спробувати схилити Київ до власного плану виконання Мінських угод.