15 фактів про ресторанну їжу, які офіціант вам ніколи не розповість

Що потрібно знати, щоб вечір в ресторані не встав ранком у лікаря.

Будьте привітні з офіціантом  - від його роботи залежить ваш настрій і здоров'я. Фото: 4tololo.ru

Хочете сьогодні після роботи піти в свій улюблений ресторанчик повечеряти? Не поспішайте! У нас є деякі важливі факти, якими з нами поділилися працівники ресторанів. Вони можуть вам стати в нагоді, радять Патріоти України, посилаючись на Нескучные новости.

Не питайте у офіціанта, чи смачна та чи інша страва. Зрозуміло, смачна! А яку ще відповідь ви очікували почути?

Інша справа, якщо офіціант сам рветься дати вам рекомендації. У 9 випадках з 10 це свідчить про бонуси від постачальника персоналу за реалізацію його продукції, наприклад, м'яса для стейка.

Овочі для салату навряд чи тільки що зірвали з грядки. Куди ймовірніше, що вони простояли в холодильнику у вигляді заготовки вже кілька діб і ось нарешті дочекалися вас. Обвітрена ковбаса і підсохлі копчення також зазвичай йдуть саме на салати.

«Страва дня», рекомендована офіціантом, містить якийсь продукт, чий термін зберігання практично вичерпано і від нього потрібно терміново позбутися.

Алкогольні коктейлі відмінно маскують, недоливаючи спиртного. Дорогі лікери в них з легкістю замінюються дешевими, протухле пиво збовтують за допомогою міксера, залишки з різних пляшок з однаковим напоєм зливають в одну склянку. Ну і, зрозуміло, лід краще просити подати окремо, інакше вам можуть набити ним всю склянку.

Якщо вас змушують занадто довго чекати замовлення, можливо, офіціант просто забув про вас, але набагато ймовірніше, що всіх затримують кухарі: приготування їжі - справа, яка потребує часу.

Не погоджуйтеся на лимон! Кухарі та офіціанти беруть лимони руками, а ось помити фрукт частенько забувають.

Картопля - вона і є картопля, тому що б не співав офіціант про залиті сонцем новозеландські луки, на яких цей коренеплід був вирощений - це не виправдовує завищеної ціни. Дуже часто можна почути казки про продукти з «домашньої мануфактури» - не вірте.

Не покладайтеся занадто на цифри калорійності страв, якщо вони вказані в меню. Кухарі найчастіше лінуються розраховувати їх точно, тому беруть з голови, ґрунтуючись на приблизній калорійності інгредієнтів.

Будьте привітні до офіціантів - в їх руках доля вашого шлунка. Робота в закладах громадського харчування - ще той стрес, тому персонал з особливою симпатією відгукується на людяність. Не поспішайте лаятися і скаржитися - якщо ви плануєте відвідувати це місце і в подальшому, постарайтеся справити приємне враження, і тоді про ваше замовлення ніколи не забудуть.

Японська, китайська, вірменська, італійська і будь-яка інша кухня зовсім не передбачає, що її страви повинні готуватися кухарями відповідних національностей. Справа в навику, а не в національності.

Залишайте чайові в розмірі 10% від суми рахунку. Якщо рахунок вийшов дуже значним, можна скоротити суму до 5%. Поскупитися на чайові - мерзенний вчинок. У деяких ресторанах офіціанти навіть діляться чайовими з іншим персоналом, так що повірте, чайові - це важливо.

Якщо не хочете, щоб вас підслухали і поширили важливу інформацію - не базікайте при офіціанті. Яким би вишколеним він не здавався, ця людина - не глухоніма. І зберігати ваші таємниці він не зобов'язаний.

Буває, офіціанти тягають їжу з тарілок. Прикро про це думати, але буває. Їм банально їсти хочеться, і вони можуть не витримати і поласувати за ваш рахунок.

Якщо у вас поганий характер - ви можете спробувати самі забезпечити пригоди своїй їжі. Не виключено, що чимголосніше ви накричите на офіціанта, тим швидше він по дорозі з кухні «зазівається» і «випадково» упустить вашу пасту болоньєзе на підлогу. Або ще щось гірше учинить.

І наостанок - порада: якщо у вас немає «свого» закладу, де вас люблять і знають, то краще відвідувати ті місця, що щойно відкрилися, і які змушені з усіх сил боротися за клієнтів. Там вам дійсно постараються запропонувати кращий сервіс. Благо, відкриваються і закриваються вони дуже часто - такий бізнес.

"Допомагають ЗСУ!": Військовий подякував росіянам, що купують популярну відеоігру

п’ятниця, 22 листопад 2024, 16:03

Військовий, командир відділення 24-ї ОШБр "Айдар" ЗСУ Станіслав Бунятов окремо подякував тим росіянам, котрі вирішують придбати гру "S.T.A.L.K.E.R. 2" та, таким чином, доклались до допомоги Збройним силам України. Про це він написав на своєму Telegram-...

Накласти арешт поки неможливо: У ексголови Хмельницької МСЕК Крупи знайшли ще майже $600 тисяч

п’ятниця, 22 листопад 2024, 15:32

У колишньої очільниці Хмельницької обласної медико-соціальної експертної комісії Тетяни Крупи виявили, окрім вилучених 5 мільйонів доларів, ще 592 тисячі доларів на рахунку у польському банку. Про це заявив прокурор Спеціалізованої антикорупційної прок...