Зміна кольору охолоджувальної рідини в автомобілі може свідчити про серйозну проблему у двигуні — змішування антифризу з моторною оливою. Це не просто шкодить роботі системи, а може призвести до критичних несправностей. Про це пише AmperCar, передають Патріоти України.
Як відомо, моторна олива та антифриз за своєю природою несумісні. Якщо вони змішуються, утворюється світло-жовта емульсія, яка знижує ефективність змащення деталей і сприяє утворенню задирів у циліндрах. У системі охолодження така суміш ускладнює тепловіддачу і забиває теплообмінники, що може закінчитись перегрівом двигуна.
"Проблема часто виникає через знос прокладок ГБЦ або мікротріщини в головці блока. Зокрема, у старіших моторах, де прокладки виконані з металлоазбесту, порушення герметичності спричиняє перехід рідини в масло або навпаки. У сучасних двигунах ризики зростають через складні теплообмінники типу "олива-ОР", які прискорюють прогрів двигуна. За умовами експлуатації вони можуть пропускати рідину через кілька років навіть при незначному пошкодженні прокладок", — йдеться у повідомленні.
Ці пристрої виконують важливу функцію, а саме – пришвидшують прогрів масла. І ц цей момент вони іноді стають точкою змішування речовин. Навіть у перевірених моторах пластмасовий корпус термостата з роками деформується, дозволяючи охолоджувальній рідині проникати в масляні канали.
Експерти радять регулярно:
Редиска – одна з перших культур, які висівають навесні. Але навіть досвідчені городники нерідко стикаються з проблемою стрілкування, коли замість соковитого коренеплоду рослина витягується вгору. У такому разі редиска стає твердою, волокнистою, гіркою ...
Чому ін’єкційні препарати (ботулотоксини, гіалуронова кислота, філери, біоревіталізанти тощо), потрапляють не туди, куди мали б, та чому можують призвести до незворотної втрати зору, розповів офтальмолог вищої категорії, офтальмохірург, кандидат медичн...