Зміна кольору охолоджувальної рідини в автомобілі може свідчити про серйозну проблему у двигуні — змішування антифризу з моторною оливою. Це не просто шкодить роботі системи, а може призвести до критичних несправностей. Про це пише AmperCar, передають Патріоти України.
Як відомо, моторна олива та антифриз за своєю природою несумісні. Якщо вони змішуються, утворюється світло-жовта емульсія, яка знижує ефективність змащення деталей і сприяє утворенню задирів у циліндрах. У системі охолодження така суміш ускладнює тепловіддачу і забиває теплообмінники, що може закінчитись перегрівом двигуна.
"Проблема часто виникає через знос прокладок ГБЦ або мікротріщини в головці блока. Зокрема, у старіших моторах, де прокладки виконані з металлоазбесту, порушення герметичності спричиняє перехід рідини в масло або навпаки. У сучасних двигунах ризики зростають через складні теплообмінники типу "олива-ОР", які прискорюють прогрів двигуна. За умовами експлуатації вони можуть пропускати рідину через кілька років навіть при незначному пошкодженні прокладок", — йдеться у повідомленні.
Ці пристрої виконують важливу функцію, а саме – пришвидшують прогрів масла. І ц цей момент вони іноді стають точкою змішування речовин. Навіть у перевірених моторах пластмасовий корпус термостата з роками деформується, дозволяючи охолоджувальній рідині проникати в масляні канали.
Експерти радять регулярно:
Чому краще не спішити поперед сусідів у цій справі та чому доцільніше орати город пізніше, ніж раніше, передають Патріоти України. Ось які аргументи наводить Анатолій Ярошенко. 1. Холодний ґрунт набагато щільніший і навантаження на техніку набагато біл...
З огляду на те, що справжнє весняне тепло та сонячна погода все ж повернулися, ми все частіше помічаємо і надокучливих комах, які прийшли разом з ними, – мух, передають Патріоти України. Але є хитрий трюк, щоб не дати мухам залітати у ваш дім, який нас...