Данія та Німеччина стали на крок ближче до з’єднання найдовшим у світі підводним залізничним та автомобільним тунелем. Цей тунель скоротить час подорожі від нинішньої 45-хвилинної поромної переправи до лише семи хвилин поїздом.
Король Данії Фредерік Х у понеділок урочисто відкрив перший елемент майбутнього 18-кілометрового тунелю під дном Балтійського моря. Він з’єднає південну Данію з північною Німеччиною та сприятиме зеленому переходу транспортного сектора, пише Euronews.
Відкриття залізничного сполучення Fehmarnbelt очікується у 2029 році. Тунель з’єднає Редбі на данській стороні з Путтгартеном у Німеччині, з подальшим сполученням автомобільним і залізничним транспортом до Центральної Європи та північних країн.
Король відкрив меморіальну дошку біля входу в першу 217-метрову секцію тунелю, який пізніше буде занурено в траншею на морському дні з боку Данії. Він кинув монету в капсулу часу, що містить предмети, пожертвувані тими, хто будував бетонні елементи.
Компанія, що будує Фемарнський канал, стверджує, що це буде найдовший підводний тунель. Тут також буде електрифікована залізнична колія. Очікується, що автомобілі зможуть перетинати Балтійське море за 10 хвилин по чотирьох смугах, а потяги – за 7 хвилин.
У 2011 році було вирішено, що сполучення між островом Лолланн на півдні Данії та островом Фемарн на півночі Німеччини має бути побудовано у вигляді заглибленого тунелю. Роботи з данської сторони ввели в експлуатацію в липні 2022 року, а з німецької рівно через рік.
Ілон Маск несе відповідальність за смерті дітей у найбідніших країнах світу, які стали наслідком закриття американського агентства з міжнародної допомоги і розвитку (USAID). Таке звинувачення озвучив мільярдер-філантроп, засновник компанії Microsoft Бі...
Українським водіям не варто заправлятися на маленьких АЗС, принаймні до кінця травня-початку червня, оскільки існує ризик отримати неякісний бензин. Таку думку висловив паливний експерт, засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін, пер...