Керівником держпідприємства "Маріупольський морський торговельний порт" може стати Дмитро Ляшов, під керівництвом якого Азовський судноремонтний завод втратив судно "Олександр Черноусов", яке ходить під російським прапором. Про це на своїй сторінці в соцмережі написав журналіст і громадський діяч Артем Рудомьоткін, повідомляють Патріоти України.
За словами активіста, раніше Дмитро Ляшов близько року працював керівником Азовського судноремонтного заводу. У березні 2016 отримав від Фонду державного майна попередження про те, що в судна "Олександр Черноусов" закінчився термін оренди і воно має повернутися на територію України.
"Судно "Олександр Черноусов" перебуває в державній власності й на балансі ТОВ "Судноремонтний завод" (СРЗ), але плаває під російським прапором і працює на території Новоросійської військово-морської бази. Грошові кошти від оренди судна надходять на офшорні рахунки. Чому сьогодні до цієї справи посилений інтерес? Тому що колишній керівник судноремонтного Ляшов націлився на посаду керівника Маріупольського торгового порту", - пише Рудомьоткін.
Активіст упевнений, що такій людині не можна довірити ще одне стратегічне для держави підприємство - Маріупольський порт.
У свою чергу, Дмитро Ляшов запевняє, що вжив всіх необхідних заходів заради того, щоб повернути судно в Україну. Про це він написав на своїй сторінці в Фейсбук:
"Можна по різному реагувати на критику, але єдина реакція на брехню - розповісти правду!
Якийсь активіст Рудомьоткін, напередодні конкурсу на посаду директора ММТП, виклав на своїй сторінці в ФБ інформацію про те, що нібито я, в період 2015-2016 років, будучи директором ТОВ "СРЗ" передав плав-кран "Олександр Черноусов" агресору - РФ. Навіть прикріпив фото якихось документів! Деякі фото документів не мають до викладених "фактів" жодного стосунку, ну то таке! Версталися, видно, на коліні, кваплять, під замовлення.
Із завидною швидкістю на деяких цілком собі пристойних сайтах ця новина виявилася топовою. Обговорення ж цієї новини стало предметом співбесіди в МЕРТ. Ні моя конкурсна пропозиція, ні бачення програми залучення інвестицій і вантажопотоків в Маріупольський порт не цікавило членів комісії - лише фейкова новина!
Я не стану зараз обговорювати підсумки конкурсу - це окрема тема. Як то кажуть, після бійки кулаками не махають. Просто хочу прояснити самі факти, викладені на сторінці псевдоактивіста.
1. Плав-кран був відданий в оренду за договором бербоут-чартеру в 2009 році. Дія цього договору неодноразово продовжувалося аж до 2015 року.
2. Розуміючи неминучу необхідність проведення інвентаризації державного майна, а так само появу фінансових проблем у орендаря, у травні 2015 року я ініціював дострокове розірвання договору бербоут з вимогою повернути судно на територію України.
3. Після тривалої переписки і відсутності дій з боку орендаря ТОВ "СРЗ" змушене було звернутися до Морської Арбітражної Комісії ТПП України.
4. Логічним підсумком позову стало позитивне рішення про зобов'язання орендаря повернути плав-кран в Україні.
Залишу тут фото двох документів. Іншу інформацію, я впевнений, вам зможе надати юридична служба ТОВ "СРЗ".
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...