«Наші вчені, конструктори та інженери забезпечили виробництво на наших українських підприємствах усіх необхідних компонентів, одержаних раніше в кооперації з РФ, що надає нам можливість не тільки на виставках показувати ракети, але і використовувати їх у бойовому застосуванні», — зазначив він.
Більш детальної інформації секретар РНБО не надав, проте повідомив, що при цьому Україна зміцнює свою оборону, не порушуючи жодного взятого на себе міжнародного зобов'язання. Швидше за все, Олександр Турчинов мав на увазі тактичні ракетні комплекси «Грім», «Коршун» і унікальну універсальну ракету «Сапсан» проти повітряних і наземних цілей, яку спроектувало КБ «Південне».
«Грім» створений для знищення наземних цілей на дистанції до 300-500 кілометрів, і повинен замінити застарілу «Точку-У». Практична дальність застосування ракети, без урахування «юридичних» обмежень, — 2000 км. Вона здатна долетіти, наприклад, до Челябінська, Єкатеринбурга, якщо пуск проведений з Харкова. Вага боєзаряду «Грому» 480 кілограм, як і у російського «Іскандера». Такі характеристики сприяють ураженню цілей на площі близько 10 квадратних кілометрів.
Напередодні в київському політехнічному інституті (КПІ) був підписаний меморандум про науково-технічне співробітництво між Міністерством оборони, держконцерном «Укроборонпром» і КПІ. Присутній на презентації нових проектів озброєння і безпілотних авіакомплексів Турчинов заявив, що кінцевою метою розробок має стати «новітня, могутня зброя, що захистить життя наших громадян».
«Зараз країна гостро має потребу у новій сучасній зброї, яка надійде на озброєння бійцям АТО для захисту України від сусідньої країни-агресора, зупинить російські війська і при необхідності їх знищить», — сказав Турчинов.
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...