Звичай запускати масштабні розпродажі в останню п’ятницю листопада зародився в США в ХІХ столітті. День назвали «чорним» з низки причин. Поліція Філадельфії — через величезні затори на дорогах і натовпи на вулицях у День подяки, який до того ж збігався з футбольним матчем між армією і флотом. Підприємці та бухгалтери — через прибуток, який за п’ятничними підрахунками перевищував усі сподівання (коли записи вели в книгах, чорним кольором записували прибуток, а червоним — збиток).
Сьогодні Чорна п’ятниця — одна з найочікуваніших подій року для споживачів і рітейлерів. Розетка, Comfy, Алло, EVA та багато інших великих магазинів пропонують акції та знижки на найрізноманітніші товари. На https://eva.ua/blackfriday/ можна знайти якісні брендові продукти та потішити всіх своїх близьких, не збанкрутувавши на покупках. Як компанії залучають покупців? Звичайно ж, роблять рекламу. Згадаємо кілька найвеселіших і найкреативніших роликів. Адже гумор не просто підвищує настрій. Це один із найефективніших інструментів у маркетингу.
Target — мережа магазинів у Нью-Йорку, де можна купити товари для дому, електроніку, а також одяг, зокрема з ексклюзивних колекцій. Вони створили безумовно одну з найкумедніших реклам Чорної п’ятниці. У центрі сюжету — жінка, яка активно готується до розпродажу: тренує прес поруч із магазином, качає біцепси за допомогою кошиків, наповнених продуктами, робить спринтерські пробіжки торговельним залом, а між вправами рахує дні в календарі, емоційно читає буклети з пропозиціями та мотивує себе перед дзеркалом. На тлі грає динамічна позитивна мелодія переможця.
Ця класична реклама демонструє образ стереотипного фаната розпродажів, але жодного злого кепкування в ній немає, все передано через добрий гумор. Реклама триває 30 секунд. За цей час вона точно змусить якщо не посміятися, то посміхнутися!
Що ви робите, коли бачите свого кумира? Американська мережа універмагів Macy’s вирішила зіграти на контрастах. У рекламному ролику Джастін Бібер їде в Macy’s на розпродаж. Спочатку він вітається з водієм автомобіля, потім зустрічає адміністратора, охоронця та інших працівників магазину. Усі вони — міцні чоловіки, які починають верещати від захвату, немов дівчатка-фанатки, коли Джастін звертається до них. Сам співак у рекламі говорить про Чорну п’ятницю та щиро думає, що всі ці люди так радіють розпродажу, а не його несподіваній появі в магазині.
Цей 30-секундний ролик може здатися трохи безглуздим, але чоловіки, які кричать голосом дівчинки-підлітка, і справді мають кумедний вигляд. Як і реакція Джастіна, який сідає в машину та повідомляє водієві, що хоче потрапити на Чорну п’ятницю в Macy’s, а коли той верещить, підтверджує: «Так-так, я знаю, це реально крута подія».
Цей рекламний ролик Macy’s з’явився через рік після першої реклами Чорної п’ятниці за участю Джастіна Бібера. Цього разу відео присвячене проблемі, яка виникає щоразу, коли співак робить свій фірмовий жест щодо інших покупців: підморгує, грайливо киває від низу до верху та чарівно посміхається. Люди настільки вражаються, що непритомніють!
Працівники магазину розповідають про це Джастіну та просять його утриматися від цього жесту, оскільки виникають певні проблеми: люди лежать непритомні й нічого не купують. А наприкінці їхньої розмови Джастіну в око потрапляє смітинка, він починає кліпати й мружитися, через що випадково активує свої «чари». Непритомніють уже працівники магазину.
Ще одна класика, яка має увійти в історію реклами — рекламний ролик GameStop, випущений до Дня подяки 2017 року. За сюжетом Санта відпочиває у своєму кріслі перед активною різдвяною роботою і грає у Fortnite з іншими геймерами через мережу. Схоже, що в команді — переважно діти. Санта грає вперше, йому складно зорієнтуватися, а інші гравці нервують, бо він підводить команду.
Фінал збудований у стилі традиційної сатири: один із геймерів не витримує і починає лаяти Санту. Дідусь не губиться, а спокійно бере список дітей, яким призначаються подарунки, та викреслює з нього ім’я свого кривдника. Мораль: будьте обережні в словах, коли не знаєте, з ким граєте! Особливо напередодні Різдва та Нового року.
Щоб заохотити покупців прийти в магазини на Чорну п’ятницю, Алло об’єднали в одному ролику невмирущий народний хіт «Червона рута», танцювальний хор співучих квітів і харизму українського шоумена Олексія Дурнєва. Для зйомок відео компанія використовувала потужності нейронної мережі. А щоб виділитися з-поміж інших магазинів, Алло придумали свою креативну версію назви розпродажу — Чорна чарівнятниця.
Реклама триває всього 15 секунд, але посмішку викликає з першої. Олексій Дурнєв не без допомоги графічного редактора показує дива гри на фортепіано як передом, так і спиною, акомпануючи пишним квіткам із жіночими постатями та смішними обличчями з інтернет-мемів. Головне, що реклама яскрава, незвичайна й точно запам’ятовується. І жодних шаблонних сюжетів! На тлі інших, згаданих вище, ця вдалася найоригінальнішою та до того ж дуже милозвучною.
Гумор добре продає. Багато брендів покладаються на нього під час створення рекламних кампаній. А ще сміх продовжує життя, тож посміхайтеся частіше та не забувайте заздалегідь готуватися до майбутньої Чорної п’ятниці!
Цей простий візуальний тест розкаже вам, чи збудуться ваші найзаповітніші бажання. передають Патріоти України з посиланням на ТСН. Подивіться на картинку внизу і виберіть одну зі сніжинок. Так ви дізнаєтеся, чи стане 2025 рік тим, у якому здійсниться в...
Жоден ранок не обходиться без запашного напою, який бадьорить і заряджає енергією на весь день, передають Патріоти України. Розповідаємо, чи можна підігріти каву в мікрохвильовці, як це вплине це на якість і смак напою. Так, напій можна підігрівати у м...