Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Telegraf.design.
Медиахолдинг российской энергетической госкорпорации, «Газпром-медиа», использовал для своего ребрендинга украинский шрифт Bandera Pro, сообщает Telegraf.design.
Первым это заметил пользователь Facebook Константин Левошко.
Работа над ребрендингом российского медиахолдинга длилась около года. За проект отвечало BBDO Branding.
Благодаря редизайну логотип стал более эмоциональным, современным и технологичным, при этом сохранил преемственность в использовании материнского знака бренда "Газпром", – комментирует ребрендинг генеральный директор BBDO Branding Ольга Коновалова.
"Наприкінці третього року війни Україні можна поставити одразу дві оцінки", - пише у своєму блозі Павло Казарін, передають Патріоти України. "Одна з них зведеться до того, що наша країна погано складає іспит на державність. Що чоловіки в тилу воліють у...
Коли говорять про картоплю фрі, відразу чути про її шкідливість. Дивімось на це об’єктивно. Смажена в олії фрі дуже смачна. Іноді можна себе нею побалувати. Якщо ви хотіли б смакувати її частіше, тоді зробіть її за цим рецептом, і буде ваш щастя, перед...