Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в морі на ділянці "Насип - Фарватер" у районі Керченського півострова, передають Патріоти України.
Розбіжність становить близько 2 м у довжину і близько 1 метра у висоту. Такий інцидент може бути результатом технічних прорахунків або ж просіданням крайніх опор у місці стиковки моста. Нестиковку металевих прольотів видно на фотографіях, опублікованих в мережі Інтернет.
Як відомо, вартість проекту моста з Керчі до Криму перевищила 300 млрд рублів (близько 5 млрд доларів), що втричі дорожче за будівництво найдовшого мосту в світі (міст завдовжки 164,8 км між Шанхаєм і Нанкіном обійшовся в 1,46 млрд доларів).
Єдиним виконавцем робіт було призначено фірму "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга, близького до Володимира Путіна. Контракт компанія отримала після провалу трьох конкурсів на вибір підрядника - охочих будувати міст так і не знайшлося.
Екологи зазначають, що будівництво транспортного переходу порушить існуючу екосистему, зокрема, природний водообмін між Азовським і Чорним морями. У грудні 2016 року старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар заявив, що будівництво моста через Керченську протоку ведеться без проекту, а сам міст завалиться, навіть якщо його вдасться побудувати.
Останнім часом у Німеччині збільшилася кількість європейських громадян, серед яких багато угорців, які видають себе за українців і просять у влади соціальної допомоги, призначеної для біженців від російського вторгнення. Про це повідомило видання Schwä...
Кремль, не маючи можливості застосовувати проти України ядерну зброю, повернувся до старої радянської тактики завалювання супротивника трупами своїх солдатів. Днями російський диктатор Путін підписав указ про призов громадян РФ, які перебувають у запас...