Чому потрібно щодня з'їдати по два яблука, а не пити сік - результати дослідження

субота, 11 листопад 2023, 6:50

Чому потрібно щодня з'їдати по два яблука, а не пити сік: результати дослідження

Цікаві результати дослідження, опубліковані у журналі American Journal of Clinical Nutrition, свідчать, що вживання двох цілих яблук щодня допомагає, передають Патріоти України.

  • знизити рівень холестерину,
  • знизити ризик серцевого нападу,
  • знизити ризик інсульту.

Це ж дослідження показує, що для такого позитивного впливу на організм потрібно вживати саме два яблука, а не пити яблучний сік. У дослідженні, в якому взяли участь 40 людей, половина учасників щодня протягом восьми тижнів з’їдала по два яблука, а інша група – випивала напій із яблучного соку, який містив кількість цукру, як у двох яблуках.

Експеримент виявив, що коли люди вживали цілі яблука, а не яблучний сік, рівень холестерину у їхній крові був нижчий. В результаті експерименту дослідники дійшли висновку, що сполуки, які містяться в цілих яблуках відіграють важливу роль у зміцненні здоров’я серця. Позитивний вплив на організм мають клітковина, поліфеноли та антиоксиданти, які містяться в цілих яблуках.

Яблука містять багато пектину, специфічного типу харчових волокон, які впливають на наш метаболізм жирів. Пектин, поряд з іншими типами клітковини, є хорошим джерелом їжі для корисних бактерій в кишківнику людини, відомих як мікробіом.

Окрім того, яблука багаті вітамінами A, С, В1, В2, РР і Е, а також магнієм, фосфором, йодом, залізом, селеном, калієм, кальцієм, цинком.

Однією з корисних властивостей фруктів є зниження ризику розвитку діабету II типу, що пояснюється наявністю у фруктах поліфенольних антиоксидантів – кверцетину та флоридину. Протизапальна речовина кверцетину допомагає у разі резистентності до інсуліну, яка є основним фактором розвитку діабету. Також вважається, що флоридзин зменшує всмоктування цукру в кишківнику і тим самим знижує його рівень у крові. Яблучна шкірка містить антиоксидант — кверцетин, що допомагає регулювати роботу імунної системи та зменшує запалення.

Ви могли це не знати! ТОП-10 напоїв, які заважають схудненню

вівторок, 11 серпень 2026, 16:50

Під час схуднення важливо стежити не лише за їжею, а й за напоями, які ви вживаєте щодня. Деякі з них можуть містити чимало цукру, жирів і прихованих калорій, хоча на перший погляд здаються цілком безпечними, передають Патріоти України. Рідкі калорії т...

Цю звичку перед сном мають 90% українців, але вона непомітно руйнує судини: Лікарі б'ють на сполох

вівторок, 11 серпень 2026, 16:44

Більшість із нас вважає вечірній відпочинок перед екраном смартфона чи телевізора найкращим способом зняти напругу після важкого робочого дня. Ми гортаємо стрічку новин, дивимося серіали чи спілкуємося в месенджерах, навіть не підозрюючи, яку ціну за ц...